مرهمانه

دست نوشته های یک دختر دانشجوی پزشکی که تصمیم گرفت مرهم باشه برای بیمارهاش :)

مرهمانه

دست نوشته های یک دختر دانشجوی پزشکی که تصمیم گرفت مرهم باشه برای بیمارهاش :)

مرهمانه

اینجا نوشته‌های کانالم رو باز نشر میکنم ، چون جنس مخاطب‌های اینجا رو یه جور دیگه دوست دارم :)
اگه تمایل دارید نوشته‌های بیشتری بخونید آیدی کانالم رو در تلگرامتون بزنید :
@marhamane

+اینکه نظرات بسته است ، به این معنی نیست که تمایلی به دریافت نظر و کامنت ندارم. بلکه به این معنیه که دوست دارم نظرات و حرفاتون رو صرفا خودم بخونم. لذا ؛ قسمت تماس با من ، فعاله برای حرفهاتون.

پربیننده ترین مطالب

من یک پانامایی هستم !

دوشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۰:۳۶ ب.ظ

 نوشته‌های شخصیِ قدیمی ام را نگاه میکنم . میرسم به یک یادداشت در چهارم تیر ماه ۹۷ ، که بعد از مشاهده‌ی دقایق آخرِ بازی پاناما _انگلیس در جام‌جهانی نوشته‌ام . معمولا اگر وقت و حوصله داشته باشم ، دقایق آخر مسابقات را نگاه میکنم . دیدن چهره‌ی شادِ برندگان همیشه برایم لذت‌بخش است . یادداشت از این قرار بود : " کاش من اون پانامایی بودم که بعد از ۶ تا گل خورده از انگلیس ، از زدن یه دونه گل اش انقققدر خوشحااال میشه و شادی میکنه که گزارش‌ گر میگه انگار قهرمان جهان شدن !! کاشکی من یک پانامایی بودم ...! " نوشته‌ را میخوانم و یک لبخند تلخ میزنم . تلخی اش به خاطر به یادآوردن همه‌ی لحظاتی است که به دلیل افتادن در تله‌ی کمال‌طلبیِ منفی ، هیچگاه از داشته‌هایم لذت کافی را نبردم ، چون همیشه بالاخره یک کم و کسری ای این وسط پیدا میشود . اما لبخند زدم چون ، تا حد قابل قبولی از این تله در آمده ام . این چند وقته ، شاید مثل پانامایی‌ها از زدن یک گل ، آنهم با وجود شش گلِ خورده ! ، قدر ِ قهرمان ِجهان شدن شادی نکرده باشم ، اما بعد از هر گُلی که در زندگی ام زده‌ام با اشک شوق یک دور ، دورِ افتخار زده ام .

  • ۹۸/۰۲/۰۹
  • مرهم

نظرات (۲)

چه طوری میشه از دست کمال گرایی منفی نجات یافت؟
پاسخ:
ببینید کمال گرایی منفی متاسفانه ریشه در بچگی داره ، به خاطر همین یک بخش عظیمی اش در ناخودآگاه فرده و طبیعتا از بین بردنش هم سختتره . اما با تمرین مداوم و روزانه قطعا از بین میره ، همون طور که مال من رفت . من بهتون ویس های دکتر شیری و دکتر هلاکویی در این زمینه رو پیشنهاد میکنم و تکرار هرروز این واقعیت که به اندازه ی کافی از این تله آسیب دیدیم و دیگه کافیه !
من که هر وقت با مستر اچ بیرونیم و میایم توی پارکینگ و اون دو تا ماشینای دیگه اون بغل پارک نکردن و راحت میتونم ماشینو دور بدم و پارک کنم و قرار نیست جامو با مستر اچ عوض کنم یه قر با شادی میدم....جوری شده که هر وقت میایم پارکینگ مستر اچ همینطوری چشمش به منه تا شادی منو ببینه....به خودم میگم الکی خوش :))
همیشه میگم به خودم از شادی های کوچیک لذت ببر....تا برای اتفاقات بزرگتر هم راحتتر شاد شی...
پاسخ:
عزیزمممم :) چقدر خوب واقعا ! خیلی نعمت بزرگیه از کوچکترین چیزها لذت بردن . شاید خوشبختی اصلا همین باشه :)