مرهمانه

دست نوشته های یک دختر دانشجوی پزشکی که تصمیم گرفت مرهم باشه برای بیمارهاش :)

مرهمانه

دست نوشته های یک دختر دانشجوی پزشکی که تصمیم گرفت مرهم باشه برای بیمارهاش :)

مرهمانه

اینجا نوشته‌های کانالم رو باز نشر میکنم ، چون جنس مخاطب‌های اینجا رو یه جور دیگه دوست دارم :)
اگه تمایل دارید نوشته‌های بیشتری بخونید آیدی کانالم رو در تلگرامتون بزنید :
@marhamane

+اینکه نظرات بسته است ، به این معنی نیست که تمایلی به دریافت نظر و کامنت ندارم. بلکه به این معنیه که دوست دارم نظرات و حرفاتون رو صرفا خودم بخونم. لذا ؛ قسمت تماس با من ، فعاله برای حرفهاتون.

پربیننده ترین مطالب

اینستاگرام را آینه‌ی دق خود نکنیم !

شنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۱:۲۴ ب.ظ

قبلترها وقتی صفحه ی اینستاگرامم را باز میکردم و می دیدم هم‌کلاسی هایم یا در سفرند ، یا کافه و سینما و پارک ورستوران ، یک حس مزخرفی وجودم را پر میکرد که " نگاه کن ! هر دوتایتان هفته‌ی بعد امتحان دارید ، او چقدر تفریح میکند ، اما تو نشسته ای پای کتابهایت و تفریحت را کم کرده ای !" بعد با یک حس ِ " چقدر به آنها خوش میگذرد و به من سخت ! " میرفتم سر درس و مشقم . آن هم یک رفتن ِ ناامیدانه ! اما الان ، صفحه ام را که باز میکنم ، بعد از لایک کردن عکسهای سفرشان و دیدن استوری آب‌گوشت و پیتزا و بستنی شان ، میروم سراغ درسم بی هیچ سرزنش و حس بدی ، که اگر من درس میخوانم ، منت اش بر گردن هیچ تفریح کننده ای نیست ! اگر "خودم" انتخاب کرده ام که درس بخوانم و تفریحم را کمتر کنم ، پس باید به خودم و تصمیمم احترام بگذارم . که نه با دیدن عکسهای رنگی صفحات دیگران نظرم را در مورد لایف استایل انتخابی‌ام تغییر دهم و نه اینکه خودم را به خاطر تصمیم متفاوتم ، از آنها بهتر بدانم . + گاهی انقدر نقش قربانی ها را بازی میکنیم و سر انتخابهامان روی دیگران منت میگذاریم که انگار یادمان میرود ، یکسری کارها تصمیم خودمان بوده و هیچکس مجبورمان نکرده که انجامش بدهیم !

  • ۹۸/۰۲/۰۷
  • مرهم

نظرات (۲)

  • علی ابن الرضا
  • سلام امیدوارم مرهمی بر دردهای بیماراتون باشین

    چقدر این جمله خوب بود و ادامش

    پس باید به خودم و تصمیمم احترام بگذارم

    موفق باشین

    پاسخ:
    سلام ، خیلی متشکرم . امیدوارم شما هم به خواسته‌ی قلبی تون برسید . 
    ممنون از شما که خوندید .
    به هم چنین 
    دقیقا همینطوره.....کل زندگی انتخاب خودمون هست....نه غصه ی زندگی دیگران رو بخوریم نه مقایسه.....که اگه بتونیم رعایتش کنیم یکی از خوشبخت ترین های عالمیم
    پاسخ:
    مه‌سوی عزیز خیلی خیلی متشکرم بابت وقتی که میذاری و نوشته هام رو میخونی . قطعا همین طوره که میگی :)